In weekendul 9-10 iunie la Brasov a avut loc a treia etapa a Campionatului National de Viteza in Coasta moment extrem de special pentru castigatorii concursului nostru Epson Co-DRIVER Experience.
Aceasta etapa a CNVC s-a desfasurat pe un traseu pitoresc, in lungime de 5 km, intre Brasov si statiunea montana Poiana Brasov.
La inceputul celor doua zile de concurs au avut loc doua runde de recunoasteri si trei manse de antrenamente cronometrate. Cele doua manse de concurs, care au stabilit castigatorul Trofeului din 2018 s-au desfasurat in ultima zi. Dupa Simone Tempestini si Andrei Dumitrescu a venit randul lui Lucian Radut sa castige aceasta proba la volanul unui Mitsubishi Lancer Evo 8.
In prima zi de concurs (9 iunie) la standul echipei noastre au fost prezenti Marius Corbos (ICOPIX) si Marius Stoica (Olympus) care dupa ce s-au echipat corespunzator au debutat in Co-DRIVER Experience la bordul unui Subaru Impreza N14.
Duminica 10 iunie a fost randul lui Doru Zamfir (Azero) si Zsolt Albert (Sign Maker) sa primeasca casca de Co-DRIVER Experience. Astfel cei patru castigatori ai concursului nostru au simtit viteza, precizia, energia si o doza mare de adrenalina.
Marius Stoica (Olympus): „Sunt pasionat de cursele automobilistice, dar la Brasov a fost o experienta noua, foarte intensa, peste asteptarile mele, cu multa adrenalina, viteza, a fost foarte OK”
„Intr-o comparatie Co-DRIVER Experience si Epson SC-S60610 as gasi multe asemanari ca viteza, precizie, calitatea executiei, ce lipseste la Epson este adrenalina.”
Marius Corbos (ICOPIX): „A fost o experienta inedita si foarte interesanta. Eu sunt alpinist si sunt obisnuit cu senzatiile tari, cu adrenalina, dar a fost pentru prima data cand m-am urcat la bordul unei masini de raliu si pot spune ca a meritat, am avut o experienta inedita si diferita datorita senzatiilor si fortelor pe care le-am simtit in timpul probelor.”
„Daca as face o paralela intre Epson si Experienta Co-DRIVER as folosi cuvinte ca viteza, precizie, calitate, executie fara compromis.”
Ciprian Furtuna (Azero): „Este senzational. Chiar daca esti pasionat de curse, ai o masina „tunata” si cu motor puternic si iei viraje cu 80 km/h, diferenta pana la o experienta reala de raliu este incomensurabila. Te face sa constientizezi ca mai bine „te lasi de mesterit” BMW-ul din garaj, pentru ca nici nu suporta comparatie cu „the real thing””.
„Profesionalismul experientei. Organizarea raliului – mai ales interactiunea cu partea facuta de Dacora – a fost competenta si placuta; la fel si aparatul. Si siguranta. Stii ca e ceva pe ce te poti baza, la o adica”.
Comentarii recente